Назва проєкту: Творотека резюме
(про досягнення, проспект робіт)
Стислий зміст проекту
Інтереси та захоплення молоді визначаються епохою, в якій вона живе. Але цінності сучастного інформаційного простору визначаються навиками самопрезентації своїх кометентностей демонстраціей особистих потенційних творчих можливостей в тій чи іншій сфері діяльності та навчанні, в демонстрації його досвіду роботи, кількості й якості реалізованих проектів. Це підсумок одного етапу, резюме його досконалості та планування наступного етапу за результатом аналізу лосвіду.
Проект є позаурочний, реалізується в рамках позаурочної діяльності та інтегрує досягнення зі всього освітного середовища дитини.
В ході проекту учні виконають дослідження своєї діяльності з точки зору критеріїв компетентностей та експерименти зі створенням проспекту своїх розробок, збирають факти підтверження своєї компетентності або рівня досягнень з різних галузей навчання, свого особистого розвитку.
Учні формують зі своїх матеріалів портфоліо за допомогою вчителів та батьків.
Вони вдосконалять свої навички роботи в команді, можливо заведуть нових друзів, познайомляться з новими ресурсами Інтернету, зможуть обмінюватися досвідом, думками, даними, інформацією, методами вирішення проблеми, результатами власних і спільних розробок, презентувати свої розробки та медіапродукти їх реклами.
Учасники цього шкільного проекту будуть залучені в активний пізнавальний творчий процес на основі методики співпраці, будуть занурені в процес виконання творчого завдання, а разом з ним і в процес отримання нових і закріплення старих знань з різних предметів, відповідно вдосконалюють ключові компетентності.
Навчальні предмети,
які охоплює проєкт
усі шкільні предмети та позакласні галузі
Вимоги до портфоліо
Класи
Уся щкола 1-11 класиТривалість проекту
Тривалість проекту 30 тижнів, з 9 вересня 2019 року по 27 квітня 2020 року.Додатки
Вимоги до проєктуВимоги до портфоліо
Автори проєкту
Кобзарєва Т.Е., Тімофєєва Т.В., Орлянська К.І., Зайцева Е.О.
Команда «Звитяжні»
Комментариев нет:
Отправить комментарий