Опис діяльності у проєкті

Етапи роботи над проєктом

І етап - підготовчий:

  • отримання згоди адміністрації на проведення проекту;
  • узгодження питань про проектну діяльність з учителями, які можуть надати допомогу при вирішенні завдань проекту, та батьками;
  • визначення мети та очікуваних результатів;
  • установлення контактів з працівниками університетів Запоріжжя та Запорізького інституту післядипломної педагогічної освіти;
  • поширення інформації про здійснення проекту;
  • формування групи учасників;
  • зібрання ініціативної групи та проведення першого організаційного заняття;
  • пошук спонсорів підтримки.

ІІ етап - збір необхідної інформації та матеріалів:

  • ознайомлення учнів з існуючою нормативною базою (для оформлення документів та медіапродуктів), з поняттям графічний дизайн та його законами, вимогами до критеріїв оцінювання медіа продуктів та складу портфоліо, що стосуються, зокрема, авторського права та академічної доброчесності, оформлення посилання на джерела та захисту особистого права на авторство медіапродукта, витяги з Кодексу України про адміністративні правопорушення - про адміністративну відповідальність за порушення цих прав, засоби передавання прав використання медіапродуктом;
  • планування змісту портфоліо (наприклад, мої досягнення з предмету);
  • формування груп активістів в кожному напрямі та здійснення заходів (режисери та організатори «днів», виставок, конференцій тощо);
  • підбір матеріалів для оформлення плакатів, фотовиставки;
  • пошуки фінансової підтримки.

ІІІ етап - визначення напрямів діяльності, вирішення організаційних питань:

  • визначення форми проведення «днів», виставок, конференцій тощо;
  • планування програми «днів», виставок, конференцій тощо, основне завдання яких - поширити інформацію про талановитих учнів, які потребують підтримки;
  • підбір учасників «днів», виставок, конференцій тощо, проведення репетицій;
  • залучення до проведення «днів», виставок, конференцій тощо зацікавлених осіб (наприклад, місцеві молодіжні організації, інші школи району);
  • заняття з тренування компонування та упорядкування портфоліо;
  • узгодження питань про місце проведення «днів», виставок, конференцій тощо;
  • оформлення листівок, плакатів, фотовиставки;
  • поширення інформації про заплановані заходи через пресу, радіо;
  • пошуки спонсорської підтримки;
  • запрошення представників преси.

IV етап - проведення свята:

11:00-12:00 - учасники за допомогою листівок і просто на словах повідомляють учнів школи, вчителів, батьків про проведення свята-конференції, запрошують взяти участь, відвідати фотовиставку та захоли до «днів», виставок тощо;
13:00-14:00 – захист портфоліо;
14:00-15:00 - демонстрація виставок плакатів, листівок, фотовиставки.

V етап - презентація та оцінювання результатів здійснення проекту портфоліо:

  • упорядкування матеріалів;
  • створення демонстраційного стенду, мультимедійної презентації;
  • представлення матеріалів роботи групи на учнівських зборах, конференції, батьківських зборах;
  • висвітлення у пресі;
  • дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійсненого проекту;
  • узагальнення отриманого досвіду.

Комментариев нет:

Отправить комментарий