Сторінка вчителів

Рекомендації для вчителів




Термін «портфоліо» прийшов в педагогіку з політики і бізнесу, кожному знайомі поняття «міністерський портфель», «портфель інвестицій».
Існує величезна різноманітність визначень портфоліо. «Портфоліо - це колекція певній галузі». Деякі дослідники розглядають портфоліо як «робочу файлову папку, яка містить різноманітну інформацію, яка документує набутий досвід і досягнення учнів».
К. Варвус описує портфоліо як «систематичний і спеціально організований збір доказів, використовуваних учителем і учнем для моніторингу знань, навичок і відносин учнів».
Ще одне визначення запропоновано Д.Майером: «Портфоліо - це цілеспрямована колекція робіт учня, яка демонструє його зусилля, прогрес, досягнення в одній або більш областях. Колекція повинна залучати учня в відбір його змісту, визначення критеріїв його відбору; повинна містити критерії для оцінювання портфоліо і свідоцтва про рефлексії учня».
Фрай визначав портфоліо як «своєрідну виставку робіт учнів, завданням якої було відстеження його особистісного зростання» Аналогічна точка зору Е. Стаффа, який розглядає портфоліо як колекцію робіт учнів, яка розкриває його афективний і когнітивний розвиток ».
Ще одне визначення, широко прийняте сьогодні в зарубіжній педагогіці: «Портфоліо - звіт по процесу навчання дитини: що дитина дізнався і як проходив процес навчання; як він думає, ставить під сумнів, аналізує, синтезує, виробляє, створює; і як він взаємодіє на інтелектуальному, емоційному та соціальному рівнях з іншими ».
Arter і Spandel визначають портфоліо як «цілеспрямоване збори роботи учня, яка показує учням їх зусилля або досягнення в одній або більш областях».
Пам'ятка вчителям

Комментариев нет:

Отправить комментарий