Вимоги до проєкту

Вимоги до проєкту відповідно
Державних освітних стандартів та навчальних програм 

1 клас

До листів МОН від 18.05.2018 № 2.2-1250 та від 21.05.2018 № 2.2-1255
Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів

"Формувальне оцінювання можна забезпечити використанням мовного портфоліо, основна суть якого полягає в тому, щоб показати все, на що здібні учні. Через твердження «Я знаю», «Я вмію» акцентуються навчальні досягнення учнів, розвивається здатність до самооцінювання, поступово збільшується відповідальність за власне навчання."

НУШ
Нова українська школа: порадник для вчителя/
за заг. ред. Н. М. Бібік. — Київ: Літера ЛТД, 2018. — 160 с.

"Зразки дитячих робіт у портфоліо надасть батькам цілісну картину розвитку дитини у кожній зі сфер." Описана технологія портфоліо, сторінки 99-104.

Проєкт 
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
базової середньої освіти

ВИМОГИ
до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти
Визначає вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей здобувачів освіти  у Додатоку 6:
  • оцінює та презентує результати проєктно-технологічної діяльності на основі визначених критеріїв, аналізу матеріалів портфоліо, аргументованої критики експертів;
  • визначає продуктивність власної або спільної проєктно-технологічної діяльності;
  • використовує вербальні і невербальні комунікації для презентації результатів проєктно-технологічної діяльності, зокрема цифрові пристрої;
  • обирає одну із стратегій, яка допомагає справлятися з негативними емоціями під час публічного виступу;
  • аналізує й оцінює доказовість і вагу аргументів в своїх твердженнях і судженнях інших;
  • виявляє повагу до авторських прав розробників, раціоналізаторів, винахідників та інших;
  • визнає успіхи й помилки, відстоює та цінує власні/ спільні досягнення;
  • аналізує набутий досвід проєктно-технологічної діяльності, зіставляє його з власними мотивами, інтересами, можливостями та професійними намірами;
  • об’єктивовано обирає подальший освітній та професійний шлях.

Методичний вісник: ПОРТФОЛІО як засіб підвищення якості освіти. (випуск 2) / Упорядники Л.Скальська, О.Нижник, А.Дутчак, С.Клімковська. – Івано-Франківськ: ОІППО, 2009.

Вимоги до портфоліо учня

Основні питання проекту

Ключове питання

Яскрава, грамотна самопрезентація - запорука успіху?

Тематичні питання

Що таке успіх?
Навіщо і яка потрібна  самопрезентація?
Чи правильно робити саморекламу?

Змістові питання

Що за звичай роботодавець  обирає у портфоліо молодого претендента, здобувача робочого місця?
Як демонструвати свої вміння і навички в тій чи іншій сфері?
Чому питання про портфоліо таке важливе для людини?
Правильне формування портфоліо: з чого почати?
Чи може бути вимоги до дизайну портфоліо?
Які медіапродукти необхідні в портфоліо?
Що взяти  у проспект портфоліо?
Аналізувати совїроботи за критеріями - потрібні чи ні?
Чи складно сучасне портфоліо?
Яким має бути пакет матеріалів у портфоліо?
Як скласти портфоліо?

Комментариев нет:

Отправить комментарий