Навчальні цілі та очікувані результати навчання
Основною метою є:
- розвиток учнів за допомогою засобів навчальних предметів, що складають основи його компетенгтності;
- формування ставлення та спеціальних навичок, необхідних для життєдіяльності учнів, спрямованих на всіння самопрезентуватись;
- навчання учнів свідомо керувати власною поведінкою за будь-яких обставин, розвивати навички свідомого вибору.
Відповідно до цієї мети учні
- вчаться здобувати знання самостійно, застосовувати їх для розв'язування нових пізнавальних і практичних завдань;
- здобувають комунікативні навички, тобто здатність працювати в різноманітних групах, виконувати різноманітні соціальні ролі;
- розширюють коло спілкування;
- вчаться користуватися дослідницькими прийомами: збирати необхідну інформацію, аналізувати її з різних точок зору, висувати різні гіпотези, робити висновки;
- набувають навички публічного виступу перед аудиторією,
В ході роботи над проектом звернути увагу на використання учнями знання закону про авторське право та вміння правильно посилатися на використані джерела.
Діяльність учнів
I етап Учні ознайомлюються з вступною презентацією вчителя, обговорюють запропоноване ключове та тематичні питання, обирають тему та форму учнівського проекту портфоліо.
II етап Об'єднуються за бажанням у групи, або обирають самостійну роботу та планують роботу над проектом.
- творча група "Дослідники" - учні шукають інформацію в Інтернеті про форми портфоліо, розробляють рекомендації щодо організації та оформлення різних форм портфоліо, аналізують їх, беруть інтерв'ю у дорослих та обробляють отриману інформацію з досвіду інших людей. Досліджують критерії оцінювання проектів портфоліо. Оформлюють результати своїх досліджень у вигляді рекомендацій. Надають рекомендації щодо вибору форм портфоліо та критеріїв оцінювання
- Група "Філологів" - Учні шукають інформацію в Інтернеті щодо проблем використання портфоліо через невміле володіння мовами, що виникають внаслідок не грамотності, складають пам'ятку для учнів з рекомендаціями щодо правильного використання найбільш частих словосполучень, досліджують яким повинно бути мовне портфоліо. Результати досліджень оформляють у вигляді публікацій.
- Група "Дизайнери" - Учні розробляють інформаційні плакати і малюнки з теми форм проекту портфоліо, оформлюють куточок "Таємниця дизайну портфоліо". Приймають участь в оформленні закладок у щоденники для учнів початкової школи, бланків подяки за участь в проекті, оформленні актової зали.
- Група "IT-cпециалисты" - Найбільш досвідчені учні створюють блог/сайт, де розміщують матеріали цікавих проектів портфоліо та їх презентацій. Складають інтерактивні анкети, проводять соціальні опитування
- Група "Фотографи" - Учні освітлюють всі етапи роботи над проектом, фотографують процес захисту учнівських проектів, приймають участь у художньому оформленні веб-проектів.
III етап Ознайомлення з критеріями оцінювання учнівських проектів портфоліо, що підготувала група "Дослідники".
IV етап Дистанційні консультації щодо роботи над проектом за допомогою групи в соціальній мережі.V етап Оцінювання учнівських робіт іншими учнями, вчителем, самооцінювання.
VI етап Узагальнення роботи учнів над проектом, створення спільного блогу/сайту "Школа успіху". Урочистий публічний захист учнівських проектів з залученням вчителів та батьків.
Програмне забезпечення
Під час роботи над проектом учні використовувают програми Word, Excel, PowerPoint, Publisher, Mower Maker, Google-сервіси.
Протягом реалізації проекту учні плідно працюють в групах та індивідуально, спілкувались телефоном та за допомогою соціальної мережі, служби обміну швидкими повідомленнями Skype. Учням дозволено надавати поради один одному стосовно оформлення портфоліо та медіпродуктів, вибору для них дизайна; учні добирають ілюстрації та фотографії, анімацію та анімаційні малюнки. Учасники проекту вчаться виконувати роботи згідно з вимогами, які пред'являються до медіапродуктів та портфоліо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий