Портфоліо напрямку розвитку (курсів)

Портфоліо не їсти самоціль. Формування портфоліо повинне мати сенс в контексті навчання. Тому вихідний пункт роботи з портфоліо - це постановка питання, відкритої комплексної задачі, формулювання проблеми. Саме портфоліо служить свідоцтвом ступені досягнення поставленої мети. Тому важливо, щоб цілі роботи, формулюються в процесі домовленості між учнем і вчителем, були відкритими і виразними. Після цього ці цілі можуть бути пов'язані з індивідуальними інтересами учня і зафіксовані в явному вигляді в письмовій формі. Письмова фіксація навчальних цілей служить, з одного боку, для учня в якості орієнтира і допомоги для систематичного руху до наміченої мети, з іншого боку - як основа для подальшої самооцінки і оцінки з боку прогресу в навчанні. Після встановлення цілей роботи письмова фіксація - перший крок в роботі над портфоліо. Після того, як мета прояснена і письмово зафіксована, починається власне фаза роботи і збирання. За допомогою постійного збирання та виготовлення документів процес навчання стає зрозумілим для зовнішнього спостерігача. При цьому різноманіття документів (свідоцтв) є одним з істотних ознак якості портфоліо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий